פארק החורשות תל אביב

בין כבישים סואנים לשכונות גדולות, נמצא פארק החורשות. פארק החורשות הוא פארק קטן יחסית אשר נחנך בשנת 2013 הנמצא בדרום תל אביב ליד שכונת אבו כביר.

בפארק ישנו מסלול הליכה קצר ומונגש וישנם שבילי אופניים מסודרים. במתחם הפארק נמצאת הכנסייה הרוסית וגם בית הספר לטבע שסביבו נמצאים הגנים הבוטנים “גני הטבע” של תל אביב.

הכנסייה הרוסית

המבנה המרשים והבולט למרחקים שמקשט את הנוף בוורוד הוא הכנסייה הרוסית שנקראת גם כנסיית פטרוס הקדוש. בניית הכנסייה הושלמה בשנת 1894 והיא נקראת על שמו של השליח פטרוס הקדוש, ולפי המסורת הרוסית-פרבוסלבית, במקום זה ניצב בית שמעון הבורסקאי, בו התארח פטרוס בזמן ששהה ביפו ובו חווה את נס החלום. עוד גורסת המסורת כי בחלקת הקברים הצמודה לכנסייה, קבורה טביתא, אותה הקים פטרוס מן המתים.

ניתן לבקר בכנסייה בשעות הפתיחה (בימים שישי, שבת וראשון).

פארק החורשות תל אביב

מה עוד בפארק

ישנו אזור פיקניקים ומנגלים וגן שעשועים גדול במרכזו של הפארק. בגן השעשועים קיימים מתקנים יעודיים לפעוטות ומתקנים לילדים גדולים יותר.

פארק החורשות תל אביב

עוד ניתן למצוא בפארק, סככות הצללה, מתקני כושר ומתקן אומגה המהווה אטרקציה לילדים. כמו כן ישנה גינת כלבים גדולה.

אחד הדברים המדהימים בפארק הוא שישנם שטחים חשופים המתכסים בחורף ובאביב בפרחי בר רבים- חצבים, רקפות, כלניות, חרציות, עיריות, תורמוס ארץ ישראלי ועוד. חלק מפרחי הבר נשתלו במסגרת פיתוח הפארק.

פארק החורשות תל אביב

קיימת חניה צמודה ללא תשלום דבר נדיר מאוד בתל אביב. כדי להגיע תרשמו “פארק החורשות” בווייז.

איזה כיף שיש פארק כזה ממש ליד הבית, אז אם בא לכם להנות מפריחה עונתית צבעונית מבלי להתרחק ולצאת מהעיר, זה המקום בשבילכם.

עוד באזור

  • טיילת תל אביב
  • יפו העתיקה
  • מתחם התחנה הישנה

לטעימה קצרה מהפארק היכנסו לסרטון שהכנתי עבורכם

אם הגעתם עד לכאן כנראה שאתם אוהבים לטייל ולגלות מקומות חדשים. לעוד המלצות תעקבו אחרי באינסטגרם, בפייסבוק ובטיקטוק והירשמו גם כמנויים לערוץ היוטיוב שלי.

לעוד טיולים במרכז לחצו כאן

לעוד טיולי משפחות לחצו כאן

חזרה לדף הבית

שתף